Praca
Specjalista ds. Reklamacji
Opis stanowiska:
- Przyjmowanie spraw reklamacyjnych i weryfikacja ich zasadności
- Analiza zgłaszanych problemów, jak również analiza ich przyczyn
- Rozpatrywanie reklamacji i ustalanie najkorzystniejszych rozwiązań
- Współpraca z wewnętrznymi działami firmy celem obsługi procesu reklamacyjnego
- Kompletowanie dokumentów niezbędnych do wyjaśnienia i zajęcia stanowiska w sprawie reklamacji
- Wycena kosztów reklamacji
- Przygotowywanie raportów i statystyk
- Sporządzanie protokołów reklamacyjnych
- Segregowanie oraz archiwizacja dokumentów reklamacyjnych
Wymagania:
- Mile widziane wykształcenie wyższe technicznj
- Umiejętność czytania dokumentacji technicznej
- Prawo jazdy kat. B
- Umiejętność analizowania, wyciągania wniosków i samodzielność w podejmowania decyzji
- Dobra organizacja własnej pracy, w tym: umiejętność ustalania priorytetów, dbałość o wysoką jakość
jej wykonywania - Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dokładność
- Dobra znajomość pakietu MS Office
- Zdolność pracowania pod presją czasu
Oferujemy:
- Pracę na podstawie umowy o pracę, od pn. – pt. w godz. 07:00 – 15:00
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia, adekwatne do posiadanych kwalifikacji i umiejętności
- Możliwość zdobywania nowych doświadczeń oraz rozwoju zawodowego
- Szansa na wdrożenie własnych pomysłów w celu rozwoju i polepszenia jakości usług
- Atrakcyjny pakiet socjalny, pakiet medyczny, pakiet sportowy (karty MultiSport) możliwość ubezpieczenia pracownika i członków rodziny